یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۴۴:۲۷

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل:
نگاه صنایع کشتی‌سازی به دانشگاه‌ها نگاه راهبردی است

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران با اشاره به ضرورت افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: نگاه صنایع کشتی‌سازی به دانشگاه‌ها نگاه راهبردی است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از تسنیم، حمیدرضائیان ظهر امروز در نشست مشترک با سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان اظهارداشت: اعضای هیات علمی دانشگاه می‌توانند با بازدید از کارگاه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی به صنایع کشتی‌سازی کمک کنند. وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت صنعت روی دریا با صنعت در خشکی قابل قیاس نیست، تصریح کرد: هزینه فعالیت‌های صنعتی روی آب 10 برابر هزینه خشکی است. مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو با 6 زیرمجموعه که به صورت هلدینگ مرکزی اداره می‌شوند در زمینه ساخت و تعمیرانواع شناورهای کوچک، متوسط و بزرگ و سازه‌های دریایی شامل سکوهای گازی و نفتی، تعمیرشناورهای داخلی و خارجی و همچنین ساخت و تعمیر سکوهای حفاری نفتی فعالیت دارد.

در ادامه این نشست عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نیز ارتباط دانشگاه و صنعت را فرآیندی دانست که در طول زمان شکل می‌گیرد و افزود: بزرگترین سرمایه‌های یک بنگاه اقتصادی، منابع انسانی و کار آفرینان هستند. قائدی در ادامه نشست و گفت‌وگو با مدیر عامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران  بیان داشت: اقتصاد دنیا امروز بر پایه نوآوری، خلاقیت و استفاده از دانش استوار است و می‌بایست در راستای افزایش تامل و ارتباط علم و صنعت، بیش از پیش تلاش شود.



  کد خبر : 3738
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :